فروش گاو صندوق | فروش گاو صندوق دیجیتال
محبوب ترین ها

با عنوان ضد سرقت و ضد حریق شناخته می شوند؛ که ادعایی موجه است. چراکه صندوق های تولید شده در این مدل، نماد امنیت و نگهداری دارایی های ارزشمند شماست. بدنه این گاو صندوق ها از ورقه های فولاد است و در برابر خوردگی یا سوراخ شدن مقاومت مثال زدنی دارد. ترکیب این مواد و این نوع ساخت با قفل TFL که با تشخیص اثر انگشت کار می کند، امنیت سطح بالایی را نصیب کاربر یا مالک می کند.

قفل های TFL با تشخیص اثر انگشت فرد، کدگذاری منحصر به فردی انجام می دهند که امنیت  گاو صندوق را به طرز شگفت انگیزی بالا می برند. گاو صندوق های مدل BF علاوه بر اینکه خود صندوق دارای قفل لمسی است، صندوقی فولادی در درون خود دارند که آن هم مجهز به قفل دیجیتالی نوع EDL7 است. چنین سطحی از ایمنی با تعبیه کردن یک صندوق در صندوقی دیگر، آسوده خاطری هرچه بیشتر کاربر را در پی دارد. تا آن اندازه که واژه ضد سرقت به طور کامل برای آن صدق می کند. تصور کنید با قرار دادن اشیاء باارزش خود در درون صندوق کوچک، سطح دسترسی به آن برای سرقت تا چه اندازه غیر ممکن می شود.

ارتفاع گاو صندوق ضد حریق دیپلمات مدل BF080E برابر با 876 میلیمتر است. 143 کیلوگرم وزن آن، و 84 لیتر گنجایش فضای داخلی آن است. یک قفسه و یک سینی در دورن آن است که می توان به دلخواه تنظیمشان کرد. کلاس حریق گاو صندوق لمسی BF080E معادل 90 است. این بدان معنی است که اگر گاو صندوق یک ساعت و نیم در درون زبانه های آتش باشد، هیچ آسیبی متوجه محتویات درون آن نخواهد بود. گاو صندوق های مدل BF شرکت دیپلمات از بهترین گزینه ها برای اداره ها و شرکت ها و دفاتر محسوب می شوند

<%= Title %>

 

 

برچسب ها:
[ يکشنبه 26 آذر 1396 ] [ 15:24 ] [ محمد حاجیلو ]

 از سال 1972 در حال فعالیت در زمینه تولید گاو صندوق است. و توانسته با استفاده از تجربه و به کارگیری بهترین مواد کارخانه ای و بهره گیری درست از قوه خلاقیت بنا بر نیازهای مشتریان، جایگاهی ممتاز در سطح بین المللی داشته باشد. گاو صندوق های سری EG ایگل با طراحی بی نظیر امنیتی و ظاهری دکوراتیو، محصولی بسیار کارآمد، امن و مقاوم در برابر هرگونه آسیب احتمالی است. گاو صندوق EG-170 در ظاهر بسیار شیک است. در این گاو صندوق به گونه ای طراحی شده است که هیچ لولایی از بدنه بیرون نزده است و لولاها در پوششی زیر در پنهان شده اند تا امکان دسترسی یا ضربه وارد کردن به آن نباشد. همین طراحی برای قفل این گاو صندوق منحصر به فرد نیز پیاده شده است و قفل زیر پوششی کشویی پنهان شده است. قفل گاو صندوق ایگل مدل EG-170 تمام لمسی است و با استفاده از حسگر تشخیص اثر انگشت، امنیت را برای کاربر فراهم می کند. گاو صندوق 390 کیلویی ایگل مدل EG-170 را باید نسوز دانست. این گاو صندوق می تواند در دمای 945 درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت دوام بیاورد. به این ترتیب نگرانی از بابت اسناد و اجناس ارزشمندتان به هنگام بروز آتش سوزی نخواهید داشت. در کیفیت ساخت گاو صندوق های ایگل نمی توان تردید به ذهن راه داد. با به دست آوردن گواهینامه های مختلفی در زمینه حریق و ایمنی و سرقت از جمله مجوزهای تست UL آمریکا، KS کره، GIS ژاپن، SP سوئد Eurograde1 اروپا، کیفیت این محصول در تمامی ابعاد تضمین می شود.

زیر این گاو صندوق به دلیل سنگین بودن، چهار چرخ تعبیه کرده اند تا جابجا کردنش ممکن و میسر باشد. در گاو صندوق به محض مماس شدن با بدنه به طور خودکار قفل می شود. در مواقعی که ممکن است کاربر بستن در را از یاد ببرد، این قابلیت کمک کننده خواهد بود. درون محفظه بزرگ گاو صندوق 3 طبقه وجود دارد. در کنار آن وجود کشویی کلیددار برای قرار دادن اجناس ریز و کوچک استفاده دارد. درباره امکانات قفل گاو صندوق امنیتی EG-170 بیشتر می توان سخن گفت. قابلیت پذیرش 20 رقم کد از این جمله است. دو کاربر می توانند با داشتن دو رمز جداگانه به گاو صندوق دسترسی داشته باشند. می توان 10 اثر انگشت را برای 10 نفر در حافظه این گاو صندوق درجه یک جا داد. مجهز به آژیر ضد سرقت است که توانایی تولید صدایی برابر با 120 دسیبل را دارد. دارای هشداردهنده ای با صدای انگلیسی است کمه می توان میزان بلندی صدای آن را تنظیم کرد یا اینکه قطعش کرد. تامین برق صفحه نمایش و قفل از طریق آداپتور و باطری فراهم می شود. مجهز به قفل کودک است تا افراد غیر مجاز نتوانند به گاو نصدوق دسترسی داشته باشند. این گاو صندوق ایگل با کیفیت ساخت شرکت ایگل کره می تواند مصارف بسیار گسترده ای را دربر گیرد. در بانک ها و فروشگاه ها و خانه ها می توان از امکانات حفاظتی این گاو صندوق بهره گرفت.

شماره تماس : 66087814-021

<%= Title %>

برچسب ها:
[ يکشنبه 26 آذر 1396 ] [ 15:07 ] [ محمد حاجیلو ]
درباره سایت

برچسب‌ها وب
سایت
آرشيو مطالب
امکانات وب
نام کاربردي :
رمز عبور :

خبرنامه

آمار

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 13
تعداد کل نظرات : 0